Закрити
SKYPE-уроки англійської з носіями мови допомогли здобути перемогу учням-членам МАН в Тунісі!
10 Квітня 2019, 11:59 , Переглядів: 3180
FacebookTwitterLivejournal
SKYPE-уроки англійської з носіями мови допомогли здобути перемогу учням-членам МАН в Тунісі! Фото: http://www.iod.gov.ua SKYPE-уроки англійської з носіями мови допомогли здобути перемогу учням-членам МАН в Тунісі!

Однією з умов фахового відбору учасників міжнародних конкурсів юних дослідників є достатній рівень володіння англійською, що дозволить стати повноправним учасником наукової дискусії з членами міжнародного журі. Відбір-відбором, але реальна ситуація захисту дослідницького проекту перед фахівцями з різних кран світу на міжнародному конкурсі є надзвичайно напруженою і стресовою.

Як впоратися зі страхами, як бути впевненим і успішним в такій непростій ситуації? Інститут обдарованої дитини спільно з Національним центром «Мала академія наук України» здійснюють цілеспрямовану підготовку учасників міжнародних змагань в програмі якої заходи з формування стресостійкості в умовах збивальних факторів, багаторазовий захист-тренінг дослідницького проекту тощо. Надзвичайно важливу фахову підтримку даний проект отримав завдяки спонсорський підготовці учнів в он-лайн школі англійської  https://skylango.net .

Для учасників міжнародних конкурсів юних дослідників спонсор організував Skype-уроки з вчителями англійської з англомовної країни. Це був потужний тренінг з представлення роботи та наукової дискусії англійською. Перші «випускники» школи – це учасники Міжнародного фестивалю інженерних та наукових проектів  I-FEST2 який відбувся у м. Монастир, республіка Туніс, 21-27 березня  2019 року. Всі учні стали переможцями й привезли в Україну медалі за захист власних наукових та інженерних проектів. Кожен із них високо оцінив фахову підготовку з англійської:

Олександра Хомишин, учениця 11 класу Тернопільської спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів № 3 з поглибленим вивченням іноземних мов, за дослідження «Особливості ефектів поверхневого натягу на інтерфейсі контактна лінза – офтальмологічна рідина» отримала бронзову медаль.

Відгук Олександри: На конференція та освітніх заходах будь-якого рівня важливим є не лише підготувати роботу, але і вміти вміло її "подати". Презентація відіграє не менш важливу роль, ніж саме наукове дослідження. З ПЕРШИХ СЛІВ доповідача слухач вирішує цікава йому робота й подальша дискусія чи ні. Тому невід'ємним для кожного доповідача є вміння формулювати речення, підбираючи вдалі слова і вислови, зберігати спокій та підтримувати впевнений тон, звичайно ж не втрачаючи ентузіазму. Особливо важко це, коли презентація відбувається іноземною мовою. Проте для мене доповідь не склала жодних труднощів, оскільки саме ці вміння я удосконалила із вчителем Маріель завдяки онлайн школі з англійської мови. Щиро дякую організаторам за таку можливість!!!

Анастасія Кононенко, учениця 9 класу Запорізького технічного ліцею, Запорізьке відділення МАН, за свій проект «Автомобіль: безпека для дитини» у науковому напрямі «інженерія» отримала срібну медаль

Відгук Анастасії: Дуже вдячна тренінгам з англійської мови, мала більше двадцяти індивідуальних занять з вчителькою. Це був дуже корисний та цікавий досвід, ми працювали над представленням моєї роботи, відпрацьовували відповіді на питання з моєї наукової тематики. Думаю, що саме це допомогло не розгубитись, коли підготовлену презентацію наукового проекту на 10 хвилин, мені без спеціальної підготовки треба було представити на сцені за одну хвилину. Я з цим впоралась! Завдяки спілкуванню з носієм мови, зрозуміла акценти та нюанси англійської мови. Усім рекомендую!

Артем Трень, учнень 10 класу Дніпровського Ліцею інформаційних технологій при Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара, Дніпровське відділення МАН за дослідницький проект з механіки «Мінімізація сил у задачах на статику» отримав бронзову медаль в секції фізика

Відгук Артема: Дякую за надану можливість, це дуже цікавий та важливий досвід, який став у нагоді. Дійсно, спочатку навіть було якось незвично, важко розмовляти англійською з людиною, яка не володіє моєю рідною мовою, проте через кілька занять вже стало значно простіше, я міг відповідати на будь яке питання про свій науковий проект. А вже потім, спілкуючись з учасниками з різних країн світу, відчував якусь легкість, це було як звичайна для мене справа. Дуже дякую своїй вчительці і тим, хто подарував нам такі ефективні тренінги!

Інститут обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України висловлює велику вдячність за спонсорську підтримку обдарованих дітей – учасників міжнародних конкурсів юних дослідників та їхню фахову підготовку до захисту наукових проектів безпосередньо носіями англійської в он-лайн школі  https://skylango.net/

Автор: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Видалити Відміна
Забанити Відміна